teisipäev, 11. mai 2010

emadepäevajuttu

Reedel lasteaiast koju tulles teatas noorhärra mulle, et pühapäeval on jälle emadepäev(mõni päev varem oli lasteaias emadepäeva kontsert). Kinnitasin seda ning küsisin, et kas sa emmele midagi teed ka? Vastati kiirelt, et jah, kringlit ja sina teed pannkooke. Kuna mul pannkoogitegemine enamasti ei õnnestu siis üritasin välja vabandada, et ma ei oska korralikult teha neid, aga ka see polnud probleemiks, asi mängiti kiirelt ümber ning minul kästi kringlit teha ja Karl Erik teeb siis pannkoogid. Küsisin veel, et ehk teed emmele kaardi ka ja joonistad peale midagi? Mhmh, teen, ma joonistan sinna suure I tähe, teatati kindlalt. Ma muidugi ei osanud I-tähte emmega kuidagi seostada ning küsisin, et miks I tähe? Aga see on ju onu Innari täht! Mul pandi mõneks sekundiks suu kinni sellega, aga ütlesin, et tee ikka emme täht, et onu Innari oma pole vaja teha. Aga ma ei tea milline on emme täht, öeldi mulle. Ma siis ütlesin, et tee E-täht sõnast emme, et kirjutadki selle. Sellega oldi nõus ning vestlus lõppenud. Mõne minuti pärast kostus tagaistmelt, et jajah, ma teen veel suure U tähe ka sinna. Miks, see jäigi mul teada saamata kuna ta ei teadnud seda ise ka.
Kõigest nendest suurtest plaanidest sai teoks ainult see, et ma küpsetasin pühapäeval kringlit.