neljapäev, 29. märts 2012

Unest ja magamisest

Veel mõned kuud tagasi oli normiks, et Piibe magas lõunaajal 4 tundi. Kui juhtus ntx 3 ja pool tundi magama, siis oli emme suht häiritud. Ka ööd olid, eriti võrreldes Karl Eriku ajaga, täiesti fantastilised. Tibi jäi oma voodis magama ning sõi siis paari tunni tagant ja kui ma viitsisin siis tõstsin ta tema enda voodisse (no enamasti ei viitsind, sest oma uni tahtis ju kah magamist saada) ning ta magas seal kenasti edasi.
Praegu on aga asjad kardinaalselt ümberpööratud. Päeval teeb tibi 2 und. Täna olid mõlemad 45 minutit. Siis on klõps silmad lahti ning tarvis vaja hakata püsti ajama. No ja eks ta ju siis on väsinud (kuigi ta ei tunnista seda) ja siis on vaja muudkui viriseda. Ja pidevalt tahab jorina saatel sülle ning kui sülle saab siis hakkab uus jorin pihta, sest maas tundub ikka põnevam olevat.
No ja öödest ei maksa mitte rääkidagi - kui mõni räägib, et sai öösel vaid 5 tundi magada, siis mina võin päris tihti öelda, et jälle sai öösel üleval oldud. 5 tundi. Järjest.
Samuti on tibi hakanud öösiti hirmsa häälega kraaksatama, see lõikab nagu luusaag igalt poolt läbi - ka seintest. Nii ma siis istungi voodi ääre peal ja üritan neid jubedaid häälitsusi vältida ja neid kostub mingil ajal iga 20 minuti tagant. Samuti on öid kui Piibel on tarvis end hakata püsti ajama ning tuleb meenutada kas kilkamine ikka on veel selge. Ja nägusid on vaja patsutada ja juukseid sikutada.
Ning muidugi see kurikuulus voodis risti magamine. Sööb ära ja hakkab end siis ringi rullima - endal muidugi silmad kinni ja peaaegu magamas. Takistada teda ei tohi, siis pistab karjuma ning veedab järgmised pool tundi taas rahunedes tissi otsas. Tuleb lasta tal õige asend leida ning siis ta jääb nohinal rahulikult magama - enamasti nii, et mina oma padjaga ei mahu kuidagi voodisse. Ära teda tõsta ei saa enam üldse - taas röökimine ning pool tundi rahunemist. Eks ma siis jälle istun - olen kohe päris mitu uut mängu telefoni tõmmanud ja mängin neid keset ööd. Vahelduseks loen uudiseid ja käin Karl Eriku tekki kontrollimas.
Aga ei maksa muretseda - ma ikka saan magada kah. Umbes nii kella 6st hommikul muutub tibi uni eriti sügavaks ja rahulikuks ja seda kuni kella 9ni (olgu tänatud kellakeeramine!) ja siis võib taas tore virinat-jorinat täis päev alata!

Kommentaare ei ole: