kolmapäev, 25. aprill 2007

puhkus


Puhkusel on siis meie kass Tšambu. Ja see on lühikese aja jooksul juba kolmas! Seisneb siis asi selles, et teen ühel päeval magamistoa akna lahti ja kass hüppab sealt välja (õnneks on esimene korrus) ning teeb minekut. Ei tule õhtul, ei tule öösel ja isegi mitte järgmisel hommikul tagasi. Esimesel korral olin ma ikka ikka täitsa endast väljas, sest olgem ausad - esimesed mõtted tulevad ju ikka halvad pähe. Meil siin sõidavad trakatsid ringi ja autod kohati võtavad kah tuurid üles ja üritavad kruusateel tolmu keerutades ja mööda auke kolistades kimada. Aga siis ühel heal hetkel kostis ukse tagant väga nõudlik "näu" ja mu kullakallis tiiger-viiger oli kodus. Ja nüüd siis jälle läinud. Teadmatud ütlevad selle kohta, et kass käib meil pulmas. No aga palun öelge mulle kuidas saab eunuhh pulmas käia?! Ja vaevalt, et ta lähedal asuvas laudas on. Sest mina olen seal laudas korra käinud ning tuulutasin oma riideid pärast kaks päeva. Kassikasukas lõhnab aga ainult tolmu järele. Ja ei jäägi muud üle kui arvata, et kõuts istub kuskil võsas ja puhkab. Sest eks tema elu ju kah keeruline - juba itu kuud ei ole ta tähelepanu keskpunktis, voodist aetakse minema. Ja mis kõige hullem - ei saa enam vaikuses ja rahus oma tundide pikkusi uinakuid teha. Kogu aeg käib üks trall ja kisa ja mida aeg edasi, seda rohkem kistakse tal kasukast karvu välja. Ja kui inimesed tahavad aeg-ajalt puhkust (eriti tahavad seda lapsevanemad ja soovitavalt ilma lasteta), siis miks ei peaks üks täiesti ära hellitatud kõuts puhkust tahtma? Peaasi, et ta ikka varsti koju tuleks...

Kommentaare ei ole: